Thursday, July 17, 2008

...och Toscana



7 Comments:

Blogger Unknown said...

Ska pröva receptet i morgon redan när jag har vegetarisk middag

10:55 AM  
Blogger Sara said...

Och av Toscana... oh, den där pastabilden får mig att vilja göra egen ravioli!

6:10 PM  
Blogger Tankevågor said...

Härligt! :-)

4:35 PM  
Blogger Katrin said...

Vilka härliga bilder! Riktiga vykort, blir bara liiite avundsjuk på vad som verkar vara en riktigt skön semester;)

10:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ohhhh....dessa bilderna skulle jag kunna äta upp....så fina är dom!!!
Kram och tack för att du alltid lämnar så rara kommentarer inne hos mitt :)

2:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nu saknar jag Nässelblom och Choklad och undrar hur det mås ?
Allting bra , hoppas jag....du kanske har tagit lite ledigt eller så har du något spännande projekt på gång så att du glömmer tid och rum :)
Kraaammm från Clara

7:33 AM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

cosifan: Hoppas att det blev bra! Ska titta in hos dig om en stund...

sara: ja, det är verkligen gott. Jag har en pastamaskin - men inte gör jag min egen pasta för det. Nu vill jag verkligen komma igång med det!

londongirl: jaaaa, jättehärligt faktiskt!

katrin: Tack! Det har varit en ovanligt lång och härlig semester, både i Italien och Sverige.

Clara: Tack Clara! Jag blir jätteglad över att du gillar dem. Allting är bra med mig, men jag har verkligen haft svårt att komma igång efter sommaren. Jag bestämde mig för att inte blogga så mycket under sommaren - men nu är det ju dags igen! Men det finns ju så många bra matbloggar, så ledigheten fick mig att börja ifrågasätta mitt bloggande om jag ska vara ärlig...kram till dig

3:08 PM  

Post a Comment

<< Home