Friday, June 06, 2008

Trevlig helg!

7 Comments:

Blogger Åsa said...

Du med Eva! Stora kramar!

Hoppas du snart får en välförtjänt vila efter allt ståhej med jobb och avslutningar för terminen/skolåret.

11:09 AM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

åsa: tack och stor kram tillbaka! Ja, jag ska ta det superlugnt sedan, så det blir en lyxig sommar med mycket tid med barnen.

11:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

vilka vackra blommor! glad sommar!

5:07 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

tina: tack! Tyckte att de var sommar på landet över dem. Glad sommar till dig också!

8:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

Oj vilka fina pelargoner du har.

7:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kul att springa in i dig på bussen - även om det alltid blir lite kaotiskt när man har tre soltrötta barn i släptåg :)

2:18 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

kersti: önskar att de var mina, men det är inte det. Jag tycker nämligen också att de är fina. Fast jag har fina starkt rosa på en balkong i huset.

lotta: ja, det var jättekul. Jag hade ju också framför allt ett otåligt barn som drog i mig och ville att vi skulle sitta och leka bokstavslekar i stället. Alltid trist när mamma pratar med någon annan. Ha en skön sommar!

3:17 PM  

Post a Comment

<< Home