Sunday, May 25, 2008

Ha en riktigt bra Mors dag!

5 Comments:

Blogger Tankevågor said...

Vilken vacker bild! Nässelpesto var ju fyndigt! Klart att det måste vara gott! Vilken bra idé! :-)

8:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hoppas att du också fick en härlig morsdag. Vädret var i alla fall på vår sida eller hur. Vi åt en härlig middag ute i trädgården.

7:53 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

londongirl: tack! Den här våren har varit fantastisk med alla träd som fått behålla blommorna så länge. Däremot tror jag att det varit för lite insekter. Du får ta och testa nässelpesto.

kersti: Vad härligt med middag i trädgården. Det är sådant som är mest värt. Jag hade också en bra dag med fika i en vacker park och senare god middag med familjen.

8:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Tack snälla nässelblom....jag hade en bra Mors dag....så där lagom med lite gott fika och sedan fick jag en röd ros av mina barn....som jag ska plantera i min trädgård.....det hade jag ju inte innan ...så det var et välkommet tillskott i familjen :)
Hoppas att du har det bra och att du hinner njuta lite mellan arbetspassen....jag vill samtidigt passa på att tacka av hela mitt hjärta för dina alltid så vänliga och rara kommentarer i min blogg. Jag har ofta dåligt samvete för att jag inte hinner skriva i mina favvobloggar...men just idag så gör jag ett tappert försök :)
Nu ska jag ut och fota lite innan solskenet blir för starkt....KRAAAAAAAAAAMMMMMMM

7:35 AM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Clara: tack själv för din kommentar! Vad härligt med en röd ros, den kan bli ett fint motiv. Du är så flitig med fotograferandet. Du ska inte ha dåligt samvete för att du inte hinner kommentera. Jag tittar in hos dig för att jag vill det och för att du inspirerar mig - inte för att få kommentarer. Sen har någon jag vet (du) sagt en del klokt om det där med att fokusera, ibland måste man verkligen göra det för att komma vidare. Ha det bra! Kram.

4:41 PM  

Post a Comment

<< Home