Friday, June 13, 2008

Sommarlov!



Sommarlovet har börjat för alla barn och midsommar är inte långt borta. Det innebär att det blir glest mellan inläggen här ett tag. I stället ska jag vara med mina barn, jobba lite, äta jordgubbar, bada, lukta på blommor och göra utflykter lite hit och dit och njuta så mycket som det går av att det är sommar. Ibland kanske det dyker upp något inlägg, men mest blir det sommarlov från bloggandet. Jag hoppas att ni som tittar in här, kommer tillbaka när jag kommer tillbaka. Sist men inte minst vill jag önska er en riktigt härlig sommar!

16 Comments:

Blogger pudelflicka said...

Önskar dig och pojkarna en skön sommar. Ja man hinner inte med så mycket bloggande under sommaren. Då måste man njuta av naturen.
Kram från Hedvig

11:13 AM  
Blogger Ninni said...

Vad härligt det låter! Jag får min dotter på besök och sen åker vi till Sverige så det blir nog lite mindre bloggande för mig också under sommaren.
Hoppas du får en riktigt skön sommar!
Kram Ninni
Kikar in lite då och då iaf.

1:25 PM  
Blogger Åsa said...

Ha en riktigt lugn och skön sommar Eva! Hoppas det blir mer sol och värme för dig i år än vad som var förra året.

Ta du en välförtjänt paus från bloggande och jag lovar att kika in emellanåt ändå :-) (Jag har ju dig i min "google reader" så jag inte missar dina inlägg).

Många kramar från västkusten!/åsa

2:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag får önska dig detsamma. Njut av bad och smulton och barnen inte minst. Tiden går så fort och rätt som det är har de blivit stora och har egna planer för sommaren. Kram

5:26 PM  
Blogger görel said...

Jag hoppas du och din familj får en riktig skön sommar!

5:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ha ett skönt och gott sommarlov - med mycket jordgubbar och många bad! Kram från Lumumma! :)

8:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jag önskar dig detsamma, kära nässelblom:)
Njut av din tid med barnen och det fina vädret....av god mat och salta bad!
Snart har jag också semester och det ska bli riktigt skönt......kram på dig!

9:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Rätt, ut och njut :)

10:56 PM  
Blogger Tankevågor said...

Jag önskar dig en jätteskön sommar med dina nära och kära!
Vi ses igen!
Kramar från Lisbeth

10:56 PM  
Blogger Cattis said...

Önskar dig en trevlig sommar!

Ska göra något liknande. Får se hur mycket bloggande som hinns med. kan ju bli en stund över någon tidig morgontimma :-)

KRAM
Cattis

9:36 AM  
Blogger Lusthuset said...

Ha en härlig sommar du också!! Kram!

8:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Klart man tittar in senare!
Trevlig sommar!

12:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vill bara önska dig en härlig midsommar! :)

1:34 PM  
Blogger A home far away said...

Hej!
Är här för första gången men tycker att du har en sån fin blogg att jag hoppas att du kommer tillbaka i höst:-)

Njut av sommaren

//Gunilla i Singapore

11:38 PM  
Blogger Helena/Bildbloggerian och Fototriss said...

Tack för dina kommentarer hos mig! Kul att du också varit i Hälsingeskogarna den senaste tiden =)
Hoppas du njuter av din ledighet!

12:26 AM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

pudelflickan: Hoppas att du också har tid att njuta. Sommaren är verkligen en paus från det vanliga, ett tillfälle att samla energi. Kram

ninni: Mysigt att dottern kommer. Önskar dig en riktigt skön sommar med tid för avkoppling. Kul att du tittar in ibland! Kram

åsa: Tack! Jag hade ändå tur förra sommaren och fick rätt mycket sol och bad, trots allt. Jag hoppas att du också får en härlig sommar, Jag är jätteglad över att du kikar in ändå. Kramar till dig!

sara: tack, tack! Njut av din sommar! Kram

kersti: jag ska verkligen försöka att göra det. Det hinner hända så mycket varje år när det gäller barnen, så det gäller verkligen att fånga tiden. Ha det bra du också! Kram

görel: tack snälla! Jag önskar dig också en skön sommar. Kram

lumumma: jordgubbar och bad - två av mina passioner. Det har börjat bra, jag har redan hunnit med mycket av båda sorterna! Kram

clara: tack! Det vill jag verkligen göra, det är därför jag bestämt mig för att ha lågt tempo på bloggen över sommaren. Fullt fokus på barnen mao. Jag önskar dig en härlig sommar och skön semester! Kramis.

hanneles paradis: jag ska verkligen göra det! Du med, tror jag! Kram

londongirl: tack detsamma! Ska du vara i skärgården måntro eller blir det London? Ha det jätteskönt! Vad roligt att du tittar in. Kramar till dig.

cattis: jag känner att jag måste bestämma mig, annars blir jag bara splittrad. Men det är svårt att vara utan blogglivet - så lite tittar jag in. Ha det bra! Kram

lusthuset: En stor sommarkram till dig också!

karinw: åh, vad glad jag blir för det! Det är ju kontakten med er som tittar in här som är det bästa av allt med bloggandet. Ha det skönt i sommar! Kram

lumumma: tack söta du! Jag lägger in några midsommarbilder från Hälsingland där jag varit. Kram igen!

a home far away: tack, vad glad jag blir. Klart jag kommer tillbaka, det är bara över sommaren som jag tar en paus. Kanske blir det något inlägg ibland. Välkommen tillbaka och kram!

helena: tack själv! Ja, där är jag helst av allt varje sommar - i torpet vid skogstjärnen, med ängar och blånande berg! Kramar

11:06 AM  

Post a Comment

<< Home