Thursday, April 08, 2010

Trädgårdsmässa med bloggvänner




Dags för den stora trädgårdsmässan Nordiska Trädgårdar i Älvsjö. Mängder av entusiastiska besökare, föredrag och förstås utställare med det mesta som ryms inom området trädgård plus lite till. Några kändisar i bloggvärlden finns också på plats. Annika Christensen med härliga bloggen Naturliga Ting visar bland annat upp sin och Eva Robilds nya bok En lisa för själen. En annan kär bloggvän på mässan är Kinna som säljer sina böcker "I mormors berså" och "I mormors skafferi". Så är ni där får ni kika efter dem bland alla pelargoner, fröpåsar, krukor, växthus och balkonger. Och är ni inte där får ni njuta av andra vårtecken som det bara blir fler och flera av för varje dag som går.

9 Comments:

Blogger Dubbelörn said...

Jag var där idag o så missade jag Lisan för själen o så missade jag dessutom Kinna!! Det här var inte alls bra... :/

4:05 PM  
Blogger Tankevågor said...

Jag hinner inte dit förrän på söndag. Vad tyckte du om den i år? Jag ska hålla utkik efter dina tips som du länkade till här.

Jättefina bilder!! :-)

5:40 PM  
Anonymous Miia - There´s no place like home said...

Tack så mycket & det är självklart att jag frågar innan.

Nu är receptet utlagt! =)

8:34 PM  
Anonymous josefina said...

mysigt & härligt! kram!

9:00 PM  
Blogger Lusthuset said...

Vad härligt det låter...ja Annika har jag träffat och hon är en pärla...så duktig och trevlig. Hade varit kul eftersom jag vann en biljett från Hannu, men fick tyvärr inte möjlighet att åka dit. Fick ge bort den till en vännina som bor närmare. ha så trevligt. Kram!

11:17 PM  
Blogger Camilla Alvén said...

Låter kul!
Idag har jag sått spenat och rädisor i mina sålådor, kan knappt vänta på den goda spenaten...
Ha det bra
Kram

1:36 PM  
Anonymous Hannele på Hisingen said...

kul

3:46 PM  
Blogger Villa Solgården said...

Jag var också där! Det är ju SÅ roligt med trädgårdsmässa! Jag ska försöka lägga ut lite bilder! Vad kom du hem med? Jag kom hem med pelargoner!

Kram!

Sanna

3:46 PM  
Anonymous Kersti said...

Det blev inget besök i år heller. Vet inte riktigt varför. Kanske var det tiden som spökade. Men jag njuter av våren i alla fall. Kram

10:32 PM  

Post a Comment

<< Home