Monday, December 20, 2010

God Jul!



13 Comments:

Blogger Åsa said...

Tänker på dig, Eva och önskar dig en riktigt fin och skön jul.

Varma julkramar <3
Åsa

11:26 AM  
Blogger Dubbelörn said...

Önskar dig o de dina en skön o härlig jul!

Varma julkramar

12:16 PM  
Blogger Lusthuset said...

En Riktigt GOD JUL önskar jag dig. Hoppas att det blir riktigt mysigt med allt det goda som hör till. Njuta kan man ju också göra av den julkortslika trädgården (...men sedan får det snart bli vår). Kramissar!!

1:50 PM  
Anonymous giardinofiorito said...

Carissimi auguri di un lieto Natale a te e alla tua famiglia.
Buone Feste!!

5:02 PM  
Blogger Tankevågor said...

En riktigt god fortsättning på julhelgen önskar jag dig Eva!
Varm kram från mig.

10:32 AM  
Anonymous josefina said...

Å, vilken chokladkaka ... Hoppas att du har en skön jul - god fortsättning! Kram.

4:40 PM  
Anonymous Kersti said...

God jul önskar jag dig också.

11:15 PM  
Blogger Villa Solgården said...

Juligaste julbilderna...!

Önskar dig en god fortsättning!

5:25 PM  
Anonymous tina said...

Vackra bilder, som vanligt. Chokladtårtan skulle jag gärna smaka. Hoppas du har fina vinterhelger. Kram

7:00 PM  
Blogger Lusthuset said...

Gott Nytt År önskar jag dig också.....och snart går vi mot ljusare tider. Hurra!! Kram!

10:16 PM  
Anonymous Kersti said...

Och så blev det plötsligt nyårsafton. Gott Nytt År.

12:24 PM  
Blogger Ninni said...

Åh den där chokladkakan skulle sitta fint efter fisksoppan.
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År...och förstås en trevlig nyårsafton.
Kram Ninni

5:09 PM  
Blogger Kinna Jonsson said...

God fortsättning! Vackra bilder som alltid - duktig du är!

2:48 PM  

Post a Comment

<< Home