Wednesday, January 09, 2008

Ordlös onsdag



Mer bildlänkar hos Nejma i Marocko.

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Förälskade blommor. Eller bara slokande. Nej förälskade.

10:31 AM  
Blogger Åsa said...

Vilken härlig och lugn bild. Den känns så behaglig på något sätt. Och det bästa med blommor tycker jag att de liksom har sin tjusining i alla olika stadier :)

10:40 AM  
Blogger Fundera grönt said...

Söt bild!

11:16 AM  
Blogger Cattis said...

Rara blomster ~ gillar kramen de ger varandra *s

12:56 PM  
Blogger Sarah said...

Vackert!

12:59 PM  
Blogger Catti Ullström said...

mysig bild!

1:30 PM  
Anonymous Anonymous said...

(Kärlekskranka blommor)
Häftigt, dom ser ju riktigt kära ut i varandra:)

1:41 PM  
Blogger Mildamakter said...

Den här bilden tyckte jag om!

1:44 PM  
Blogger Starka Pippi said...

Vilken tur att dom har varandra att stödja sig emot eller bara slingra sig intill...

2:10 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Jag tror förstås att de är förälskade! De ville liksom stötta varandra lite ömsint. Annars håller jag med åsa om att blommor har sin tjusning i olika stadier.

2:13 PM  
Blogger Wickans värld said...

Visst är dom förälskade!! Så vackert!

4:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

Även en blomma har känslor!

5:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

Den här bilden jag gillar jag skarpt! Jättefin!

6:43 PM  
Blogger Johanna said...

Härlig bild. Ser nästan lite ut som en målning :)

7:06 PM  
Blogger Della said...

Det var en skön bild. Lugn på något sätt.

7:16 PM  
Blogger Anna Malaga said...

Vissnad kärlek...? ;-)
Kanonbild!

8:33 PM  
Blogger Pumita said...

Jag önskar att jag kunde ta såna här bilder. Blommorna ser visserligen lite ledsna ut men bilden är superfin!

9:09 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Tusen tack för era kommentarer! Det är så roligt att få titta in och se de bilder ni valt och det är jättekul att få kommentarer på sin egen bild.

10:03 PM  
Blogger pudelflicka said...

Härlig bild !
Kram Hedvig

8:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vilken trevlig blogg du har! =)

3:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Riktigt vackert som vanligt - men trist med just den blomman som tenderar till att sloka alltför fort...

5:03 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

pudelflickan: tack, Hedvig! Kram till dig också.

filibabba: Vad roligt att du tycker det. Välkommen tillbaka!

mediabrus: tack! Jag får väl lugna dig med att säga att jag fotograferade dem även när de var helt fräscha, men jag gillade den här lite slokande omfamningen...Men det är förstås synd att snittblommor vissnar ganska snabbt.

9:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Mycket vacker bild....allt är förgängligt...inget varar för evigt....vi får ta vara på varje dag och glädjas!
jag önskar även dig en härlig helg....själv ska jag roa mig med att städa ut julen...och bjuda in våren:) Kraaaaammm

9:41 AM  

Post a Comment

<< Home