Thursday, March 20, 2008

Glad Påsk!

easter

Tänk att det redan är påsk! I är har jag inte alls hunnit med, kanske för att påsken ligger så tidigt eller kanske för att det är kallare än på hela vintern. Men det som är så härligt med påskhelgen är att den är ganska opretentiös, inte alls lika mycket traditioner och saker man bör förbereda och göra som under julen. Därför är det bara att ta tillfället att vara ledig några dagar, påskpynta med barnen (hög tid, men vi har planterat gräs i krukor i alla fall!), göra någon utflykt och ta det med ro.
Har du lust att baka, rekommenderar jag en glutenfri chokladkaka. Receptet finns här. Sen vill jag förstås önska er en riktigt skön påskhelg!

11 Comments:

Blogger pudelflicka said...

Trevlig helg önskar jag dig också !
Kram Hedvig

4:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

Oj vilken trevlig blogg. Tur jag hittade den, hit kommer jag gärna åter. GLAD PÅSK önskar jag dig också // Solan

4:42 PM  
Blogger Cattis said...

vilken söt och go påskkaka :)

önskar dig en trevlig påskhelg!

Kram
Cattis

8:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

Härlig kaka! Glad påsk! :)

9:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Glad påsk!

10:33 PM  
Blogger Poppins said...

Håller med om att det är lite enklare med påsk. Hoppas det blir någon dag med bra väder för utomhusaktiviteter.
Önskar dig en glad påsk!
kram

8:21 PM  
Blogger Åsa said...

Hoppas helgen varit både god och trevlig hittills och fortsätter så. Solen sken här igår nästan hela dagen :)
Jag var lite sen med gräset men det börjar ta sig. Det är sådär härligt ljust skirt grönt nu.

12:32 PM  
Blogger ~~♥ Mamma Millan ♥~~ said...

Hellojsan!!

Tack så mycket för din värmande kommentar!!!Hoppas det vart en trevlig påsk Helg!!!Här kommer en liten hälsning!!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

4:25 AM  
Blogger Tankevågor said...

Hoppas din påsk varit skön och avkopplande!

11:11 AM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

pudelflickan: Hoppas att du har haft en bra helg!

solan: Välkommen, vad kul att du gillar min blogg! Glag Påsk önskar jag dig och välkommen tillbaka!

cattis: Hoppas att du också har det riktigt skönt och bra i helgen!

lumumma: tack och riktigt glad påsk till dig!

tina: jag önskar även dig en härlig påskhelg!

poppins: inte alls lika mycket traditioner och ingen julklappsjakt....Det har verkligen blivit riktig vinte. Något jag egentligen gilla, men det känns som den kommer för sent. Hoppas att du också har en bra helg!

åsa: det är vårigt med alldeles nytt grönt gräs - även om det växer i en kruka inomhus! Vad härligt med sol! Ha det så bra!

mamma millan: tack själv! Vilken härlig påskhare du skickar.

londongirl: det är skönt att vara ledig! Hoppas att du också har en bra helg!

5:51 PM  
Blogger Hannele på Hisingen said...

Hoppas påsken har varit bra.

9:15 PM  

Post a Comment

<< Home