Tuesday, August 31, 2010

Ny säsong är lika med nystart


Hoppas att er sommar har varit bra och att ni fått tillfälle att hämta kraft och energi till en ny säsong. Min sommar har innehållit fint väder, bad, långa middagar, vänner och tid till sådant som inte hinns med i vardagen. Tid att rädda en humla från att drunkna, tid att sitta länge med en kopp kaffe, tid att känna blommornas doft och tid att låta tankarna flyga fritt. Det var så behagligt att jag aldrig gick tillbaka till min dator. Min paus här blev med andra ord väldigt lång. Nu har det vanliga livet satt i gång med jobb, skola, matsäck, aktiviteter, möten och mycket annat. Mycket roligt i det också men betydligt mer inrutat. Än har jag inte riktigt vant mig så det går lite på halvfart så här i starten. Men hösten är en härlig tid och egentligen mer av nystart än nyåret på många sätt. Så jag hoppas att ni känner er riktigt på gång och att det blir en underbar höst! Men än tycker jag att det är sommar ett tag till så på bilderna blir det sommar...

8 Comments:

Blogger Erica said...

Välkommen tillbaka. Det är så härligt att få njuta av dina bilder igen. De nya som vi ännu inte sett. Vad härligt det lät, att du kopplat av så i sommar.

3:48 PM  
Anonymous kökschefen.se/Lars said...

Fina bilder du har! Visa ofta sommarbilder nu när höstens mörker sätter in.

9:51 AM  
Anonymous josefina said...

vilken fin kaka ...

välkommen tillbaka - du är efterlängtad!

Kram, Josse

8:22 AM  
Blogger Ninni said...

Tack för välkomsthälsningen och välkommen tillbaka du också :) Det är skönt och vilsamt att avstå från bloggande en tid. Men också roligt att hålla på så det gäller att hitta en lagom nivå.
Må så gott!

8:30 PM  
Blogger Camilla Alvén said...

Kul att du är tillbaka igen!
Ha det bra
Kram

1:54 PM  
Anonymous MariMilocakeDesign said...

Så fina och vackra blommor och bilder du har på din blog. Bara att njuta av de.

12:07 PM  
Blogger Åsa said...

Här i väster är det fortfarande sommar och nära 20 grader under dagarna. Enligt SMHI är det iaf fortfarande sommar :-) Det var några kalla nätter för ett par veckor sedan men nu är det varmare igen.
Och dina underbara och färgglada bilder får gärna pryda min skärm långt in på hösten och vintern :-)

5:02 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Tusen tack till er alla. Vad härligt det är att bli välkomnad med så många hälsningar och varma ord. Jag blir så glad! Stor kram till er/Eva

2:03 PM  

Post a Comment

<< Home