Wednesday, November 28, 2007

Ordlös onsdag

autumn

Mer ordlösa bilder hos Nejma.

23 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vilket vackert blad, färgstark bild.
Man behöver lite färg nu :)
Mvh Ulla

9:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

PS. Jag länkade till din blogg, hoppas du inte har något emot det :)

9:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Visst är höstlöven vackra i färgerna.. men nu är det nästan över allt det där färgsprakande i naturen för denna gång.
Tjingelong

9:48 AM  
Blogger Miss Marie said...

otroligt vacker färg!

9:52 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vackra färger. Men hos oss är det över sedan en tid. Just nu har vi ett tunt, tunt lager snö/frost och några minusgrader

9:59 AM  
Blogger pudelflicka said...

Härlig bild !
Jag brukar titta in och skriva ut dina fina recept.
Hälsningar Hedvig

10:44 AM  
Anonymous Anonymous said...

Verkligen en glasklar bild, härligt med reflektionerna som återspeglas i vattnet!

11:44 AM  
Blogger Åsa said...

Åååh, vad fint! Det gick så fort tycker jag med den vackra hösten! Tur att du har fångat den så fint :)

12:08 PM  
Blogger Cattis said...

Lövet ligger i vatten...Det speglar sig så vackert att man nästan inte ser det till en början. Så snyggt!

1:48 PM  
Blogger Admin said...

Otroligt vacker bild!

2:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

Som en vacker tavla!
När hösten visar upp sin fina sida...

2:50 PM  
Blogger Sara said...

Jag trodde först att det var taget nedifrån, och att det var himlen man såg... Fantasiskt fin bild!

3:43 PM  
Blogger Della said...

Färger, färger! Härligt, härligt!

4:54 PM  
Blogger Wickans värld said...

Tog en stund innan jag såg att det låg i vattnet!! Vacker bild!

5:17 PM  
Blogger Ninnie said...

Så fint, vilka intensiva färger!
Nu får vi vänta länge på att få se höstfärgerna igen...

6:21 PM  
Blogger Starka Pippi said...

Oj vilket läckert foto. härliga färger.

6:51 PM  
Blogger Sarah said...

Åh en sån härligt vacker bild! Jag gillar att man ser så tydligt att lövet rör sig i vattnet =)

10:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vackra speglingar i vattnet.

10:51 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

ulla: tack, bara kul att du länkar till mig!

pialotta: ja, nu blir det en annan färgskala som gäller.

marie: tack, höstlöv är så härliga.

marianne: bilden är tagen för ett par veckor sedan. Just idag snöar det lite lätt här också.

pudelflickan: tack! Vad kul att du gör det.

think twice: tack, vad glad jag blir!

åsa: visst gick hösten för fort. Såg att du också fångat den!

cattis: nej, det är inte självklart. Tack!

malée: stort tack till dig!

mimo: jag gillar hösten, den är ofta rofylld och vacker.

sara: Tusen tack! Nej, det är inte helt självklart.

della: höstfärger är extra härliga!

wickans värld: reflektionerna var så klara, så mankan nog ta fel.

ninni: alldeles för länge tycker jag.

starka pippi: Tack, nu får jag titta över till dig.

sarah: vad kul att du tänkte på rörelsen.

11:05 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

solgudinnan: oj, du slank emellan här. Tack! Har inte sett till dig idag...

11:10 PM  
Blogger Pumita said...

Sanslöst fin bild! Så härligt klara färger!

11:32 PM  
Anonymous Anonymous said...

Grymt vacker bild! sa underbara farger.

7:20 AM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

pumita och harensjo: Jättetack! Det var verkligen en solig klar höstdag. Idag är det mulet och regnigt och färgerna är tyvärr på väg bort...

9:06 AM  

Post a Comment

<< Home