Thursday, December 11, 2008

Grattis Taffel.se



När året börjar gå mot sitt slut, är det hög tid att ta tag i sådant man tänkt göra men inte gjort. Jag har länge tänkt säga ett stort GRATTIS! till Taffel.se som tidigt i höstas blev utnämnda till Årets Nättidskrift med motiveringen "Denna tidskrift lyckas på ett smakfullt sätt kombinera sött och surt och svårt och lätt utan att för den skull smöra för läsarna. Taffel.se inbjuder till nya smakäventyr med 314 ingredienser samtidigt som den hyllar simpla ägg som bara ska kokas. I nästan en timme." Duktiga Lisa Matälskaren med flera engagerade matprofiler i bloggvärlden skickar varje vecka ut ett innehållsrikt nyhetsbrev som du kan prenumerera på här. Gör det!

8 Comments:

Blogger Sanna said...

Vilket bra sätt att sluta året på!!

själv skickar jag en liten hälsning till dig att gå in på min blogg Veckansmiddag, där finns något till dig..

12:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

V.v kontakta mig om du är intresserad av recensionsex av matböcker
Mvh
Sophie Strömqvist
Forma Books
temp.project@formapg.se

3:34 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Tack, Ayla! Vilken jättefin hälsning. Nu känner jag mig både stolt och glad.

Sophie: Gärna, det låter intressant. Jag skickar ett mail så kan vi höras mer om det.

5:26 PM  
Anonymous Anonymous said...

Tack för tipset! Och vilken otroligt vacker blombild. Färgen! Ha en härlig helg. :)

7:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Jag får deras veckobrev men skäms lite för jag ofta inte hinner med att läsa. När jag hinner får aj gsäga att det är utmärkt läsning.

8:01 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Lumumma: Tack, vad kul att du gillar färgen. Inte så juligt här hos mig, i bästa fall kommer det så småningom. Jag behöver ljuset. Ha en bra vecka!

Kersti: Inte ska du känna dig stressad av att du inte alltid hinner läsa dem. Det får man göra när man har tid och lust! Ha det bra!

8:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

Vilken fiiiin bild :-)

(det är gamla vanliga Åsa men är ej inloggad just nu)

1:47 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Åsa: Tack snälla rara! Klart jag förstod att det var du!

10:16 AM  

Post a Comment

<< Home