Wednesday, August 12, 2009

Hej igen!



Långt sommarlov och långt blogguppehåll har det blivit. Jag hade tänkt höra av mig lite då och då, men på något sätt tog sommarlivet över totalt. Nu börjar jag i alla fall att landa i vardagen. Förhoppningsvis återkommer jag snart med mat och bilder...Hoppas att ni har haft det bra under sommaren, att ni samlat kraft och energi som räcker länge. Ett bra sätt att ladda ordentligt är förstås att njuta i fulla drag av alla goda bär som finns. De innehåller garanterat mycket antioxidanter, vitaminer och positiv energi!

7 Comments:

Blogger ~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ said...

Nä, inte hinner man blogga så mycket under sommarlovet som man trodde.
Härlig bild, man blir så himla sugen på bär, egenodlade och goda.
Ha det bäst, Lydia

9:22 PM  
Blogger Annika Christensen said...

Mmmmm.. gott gott
Det gjorde du rätt i. En annan har ändå jobbat hela sommaren men snart är det min tur att vara ledig.
Ha det gott
Annika

10:06 PM  
Anonymous Kersti said...

Jag har också haft en skön sommar. Många bär har jag plockat. De har räckt till att både äta och stoppa i frysen.

9:05 PM  
Anonymous Josefina said...

Hej och hurra! Körsbär/bigaråer är godast av bär tycker jag. Kan sätta i mig gränslösa mängder ... *överdriver - fast bara lite* Kram!

12:08 AM  
Blogger Lusthuset said...

Välkommen tillbaka. Så är det väl på sommarern att man skall vara ute och njuta och ladda batterierna och inte sitta inne och häcka vid datorn....är det inte så man säger till ungar som inte vill gå ut. Ha en skön helg. Bären ser underbara ut. Kram!

8:16 PM  
Blogger Camilla Alvén said...

Välkommen tillbaka!
Mm, bär är så gott och nyttigt, det blir man aldrig trött på.
Ha det bra
Kram

3:29 PM  
Blogger Nässelblom och choklad said...

Lydias Gröna Fingrar: Nej, egentligen ska man nog bestämma sig för att ta paus helt och hållet. Bär är sååå gott!

Annika Christensen: Mm, visst är det godis. Jag borde ha jobbat en hel del, men när barnen är lediga blir det inte så av någon anledning. Ha det skönt på din ledighet!

Kersti: Vad härligt. Bakat en massa gott verkar du också ha hunnit med.

Josefina: Hej och hurra - sådana skulle jag gärna äta varenda dag. Synd att de finns så kort tid och att de är så dyra att köpa.

Lusthuset: Tack snälla! Visst är det så, egentligen självklart att ta vara på uteperioden. Datorn kan behöva vila den också.

Camillas Foto: Tack för den hälsningen. Det är kul att vara tillbaka igen. Hoppas jag hinner med att skriva lite oftare.

12:12 AM  

Post a Comment

<< Home